Thursday, May 15, 2008

serangan areolar


“Muhaimin!”, panggil ustaz dengan nada yg separuh tinggi.
“ya ustaz?”, sahutku dengan sedikit kecutan diperut
“mana name tag kamu?”, sambungnya lagi
“tinggal kat kelas ustaz.”
Tanpa sebarang keraguan, ustaz pun menyerang areolar aku dengan tepat sekali. Ustaz memang terkenal dengan skill serangan areolar. Tapi apakan daya, aku tidak mampu mengelak lalu menggigil kesakitan. Pulasan 500 degree itu sememangnya masih dapat aku rasakan sampai sekarang. Setelah ustaz melepaskan geram, lalu aku dilepaskan dengan keadaan matuku tertutup. Terasa sedikit dicabul tapi itulah hakikat hidup di asrama yg mmg aku tak dapat lupakan. Pengalaman di MRSM Kuala Klawang sememangnya melucukan.

Aku teringat cerita ini ketika aku sedang membaca nota pasal breast. Lalu terlihat areolar dan terimbaslah kembali kisah suka dan duka. Aku ingat lagi satu kisah lain yg agak memalukan. Beberapa bulan selepas serangan pertama, Sewaktu di library, aku agak bising lalu dipanggil seorang ustaz yg lain. Sekali lagi dengan penuh keyakinan, ustaz menyerang dengan pantas namun target tersasar ke 5th interccostal space. Namun, ustaz berjaya kembali ke pangkal jalan iaitu ke 4th intercistal space. Ape2 pun, aku diserang di hadapan rakan perempuanku, dan serangan ini merupakan serangan kedua due belah. Apa yg memeranjatkan lagi, aku melihat terukir sinar2 kepuasan di wajah ustaz akibat serangan yg boleh dikatakan amat berjaya itu. Apabila serangan itu berakhir, aku terdengart bisikan2 kecil dari arah rakan2 wanita aku yg tergelak. Aku tunduk dan malu disamping serangan yg amat berkesan itu dan membuatkan mulut aku tertutup untuk beberapa ketika.

Apa pun, byk lagi cerita2 yg menarik ingin aku kongsi dalam hidup ini. Tapi ape2 pun, lepas exam yer. Ni release stress je ni.

Salam tomyam taro

6 comments:

j477 said...

lawak ar

thefourtharif said...

semoga areolar tak tercabut dek pulasan ustad!

Anonymous said...

salam =)

suke tgk kawan2 dah x kemaruk dgn cintan cintun ni. hehe! good to see u happy.xde dah jiwang2..

semoga kita menjadi hamba Allah yg lebih baik dr hari sebelumnya. insyaallah..

wallahualam
jzkk

abdulmuhaimin_ali said...

TO J477: ENJOY...HAHAHAHHA

TO ASRIH: MASIH SELAMAT DAN SIHAT LAGI...HAHAHHA

TO AQMARHUMAIRA: AKU MASIH DALAM MOOD CHINTAN LAGI..HAHAH..CUME MALEH NAK LAYAN SGT

Mior Faiq said...

Astaghfirullah min.. macam mana perkara areloa ni boleh jadi ko nyer entry terbaru.. Hehehe.. Ni kes tension sangat kat xm ni.. Tak leh nak lupa apa yg ko baca.. tuh yang ada 4th intercostal space, areloa, etc.. Hahaha.. anyway, good luck exam ko.. doakan kitaorang jugak yer bro.. :)

abdulmuhaimin_ali said...

MIOR: JGN BERPURA-PURA TAK TAHU APE AKTIVITI KITA SELALU..KITA JUGA MEMPUNYAI SERANGAN YG BERBAHAYA! AHAHAHAHA