Wednesday, February 6, 2008

chewbacca adalah haiwan kegemaranku

assalamualaikum,
aku cuba menghidu bau masakan nasi lemak semalam. nak kata jadi nasi lemak jadilah jugak. semalam aku ajak 4 org makan rumah aku, tapi yg datang hanya 2 org. tapi tidak mengapa, masing2 ada life masing2. niat aku hanyalah mencari keredaan ALLAH dengan mengajak sahabat2 aku dtg di rumah dan makan bersama. insyallah ikhlas.
aku mempunyai satu tabiat yg agak pelik. aku suka memilih satu benda yg pelik seperti membuat bunyi chewbacca. dahulu aku suka sebut perkataan antaranya seperti "boleh tolong relax x?, "terbaik sgt dowh!", "x boleh blah!", "squashong squashong pakhtung pakhtung" dll. aku akan sebut benda2 ni bila aku happy. dah lama jugak aku tidak buat benda ni semasa aku sedang dilamun cinta. mungkin pasal tak hepi sgt. sebenarnya bila fikir2 balik dpt pahala ke ble buat mcm ni? lagha btul la aku ni. bilalah aku nak jadi matang. ada kekuatan utk buat benda2 yg dpt faedah saje. hidup ni kejap je, setiap saat kita kena fikir mcm mane kita nak jawab bila kat depan ALLAH nnt. "ABDUL MUHAIMIN, MENGAPA KAMU BUAT BUNYI CHEWBACCA?", aku tak tau nak jawab ape.

No comments: