Friday, February 1, 2008

manchesterism



assalamualaikum,

sekarang, aku berada di bumi ALLAH yg bernama manchester. di dalam bilik seorang sahabat yg bernama hariz. aku di sini sejak khamis lalu sehingga isnin. aku selalunya lebih suka bersendirian atau lebih dikenali sebagai lone ranger. tapi sejak akhir2 ini, aku mula belajar tentang kehadiran manusia di sekeliling.


sejak dahulu, aku sering buat sesuatu mengikut apa yg aku mahu. itu dan ini tanpa memikirkan org lain. masih aku igt, semasa projek english, lecturer suruh kami buat projek secara berpasangan. tapi, akhirnya, aku buat sorang2 kerana tak tahu kenapa. mungkin kerana aku tak yakin ngan partner aku, atau aku lebih suka berseorangan. akhirnya, projek itu lebur, tade motif.


aku lebih suka berseorangan kerana aku boleh buat ape yg aku nak, aku pergi ke sana ke mari ikut apa yg aku rasa. aku tidak suke menyusahkan orang, tambahan pula aku takut org menyusahkan aku. tapi kini, aku perlu berubah, menjadi bersederhana. lone ranger pun lone ranger jugak, tapi man man la ckit. ape2 pon, esok aku nak tgk bola manchester city lawan arsenal. terima kasih kepada kawan2 di manchester, aku doakan kalian bahagia di dunia dan akhirat.

salam nasi tomato hariz

1 comment:

fa-rho-ha-alif-nun said...

Awww,,, selamat berjalan n slamat pulanggggggggg