Friday, April 18, 2008

GEMBIRA...LALALALAL

assalamualaikum,

alhamdulillah, hari ini adalah ari yg indah bagi diri aku. kenapa indah? kerana semuanya indah!!!! alhamdulillah. aku dapat A dlm card signing. dan mcm2 lagi. hahahahahha!!!!!! aku gembira, lalalalalalal!

namun aku sedar, ini adalah ujian buat diri aku. beberapa hari yg lepas, aku berasa agak sedih kerana beberapa perkara. isocnyer, itu nyer, duitnyer. ape2 pon, membe aku pnah pesan kat aku, lebih baik diuji dengan kesusahan daripada diuji dengan kesenangan. aku harap, setiap ujian yg menimpa aku, aku akan dekatkan diri dengan ALLAH.

ALLAH shj yg mampu bagi mudarat dan manfaat dalam hidup kita. apa2 pun, kembalilah kepada ALLAH. mintalah pada ALLAH.
YA ALLAH, PIMPINLAH HAMBAMU YANG LEMAH INI!

salam card signing A

3 comments:

Anonymous said...

tahniah min! alhamdulillah..

ipa' said...

ecece..epi eh..ade smting hapen eh? =P

abdulmuhaimin_ali said...

for rais...tq v much..rezeki dtg dari ALLAH...ALHAMDULILLAH KITA UCAPKAN...

kat syifa'....sedap hang perli chek naaa! jaga hang!